Tilbud

Nye varer

IFeedback

Gennemsnitlig bedømmelse fra vores kunder
4.5
Af 5
  Seneste bedømmelse: 11-12-2017
Uden kommentar.

Du skal være kunde for at kunne afgive en bedømmelse

Handelsbetingelser

  

Kundeoplysninger

Når du opretter dig som kunde skal du oplyse navn, adresse og email.
Vi gemmer og bruger kun afgivne kundeinformationer til brug for behandling af din ordre og fremsendelse af bestillinger, og som loven foreskriver i forbindelse med lagring af fakturaer.
Email adressen bruger vi til at sende en bekræftelse på din bestilling. Endvidere bruger vi den til at sende dig information om din ordre. 
Vi bruger ikke dine oplysninger til at sende uopfordrede mails til dig.
Vi videregiver eller sælger ikke kundeinformationer til anden part.

Køb uden at oprette en konto

Du behøver ikke at oprette dig med en konto hos os, men vær opmærksom på, at alle vores services ikke vil være tilgængelige for kunder, som ikke ønsker at oprette en konto. Du kan ikke se status på din ordre, og hver gang du handler hos os, skal du indtaste dine adresseoplysninger.

Priser

Alle vore priser er inklusiv moms.

Betaling

Du kan betale på følgende måder:
Dankort/kreditkort Betaler du med Dankort eller kreditkort fremsender vi dine varer hurtigst muligt. Vi hæver først beløbet på din konto, når vi afsender varerne. 
Forudbetaling på bankkonto eller indbetaling ved check Når du vælger disse betalingsmetoder, fremsender vi dine varer til dig, så snart vi har modtaget din indbetaling. Kontonummer til brug for bankoverførsel fremgår af din ordrebekræftelse. Du skal selv betale eventuelle bankgebyrer i forbindelse med overførslen.

Ordrer via bankoverførsel annulleres efter 10 dage, hvis beløbet ikke er indbetalt inden da.

Salg til offentlige virksomheder Betaling i forbindelse med salg til offentlige virksomheder sker med elektronisk faktura. Offentlige virksomheder får en ordrebekræftigelse, hvorefter varen afsendes. Efterfølgende sendes en elektronisk faktura med 14 dages betalingsfrist.

Forsendelsesomkostninger

Forsendelsesomkostninger beregnes efter varens vægt:

Postnord Postnord Postnord

Postnord

GLS

GLS

GLS

Vægt op til Quickbrev Brev Udland Vægt op til til Pakkeshop med omdeling
50 gram   17,00 DKK   500 gram   70,75 DKK
100 gram 34,00 DKK 27,00 DKK 32,00 DKK 2 kg. 47,00 DKK 73,25 DKK
500 gram   47,00 DKK 57,00 DKK 5 kg. 49,50 DKK 77,00 DKK
2 kg.     107,00 DKK 10 kg. 53,25 DKK 88,25 DKK
        15 kg. 80,75 DKK 104,50 DKK
        20 kg. 93,25 DKK 117,00 DKK

Pakker

Pakker med og uden omdeling, som ikke afhentes hos GLS i rette tid, og som derfor returneres til os, kan genfremsendes ved betaling af forsendelsesomkostninger igen. Alternativt annulleres ordren, og det indbetalte beløb refunderes.

Leveringstid

Varerne vil normalt blive afsendt 1-3 arbejdsdage efter din betaling.

Returnering

De har ret til at træde tilbage fra denne aftale uden begrundelse inden for 14 dage.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, hvor De eller en af Dem angiven tredjemand, dog ikke transportøren, får den sidste vare i fysisk besiddelse

For at udøve fortrydelsesretten skal De meddele ZIKO ApS, Mølleager 40, 2640 Hedehusene, e-mail info@ziko.dk Deres beslutning om at fortryde denne aftale i en utvetydig erklæring (f.eks. ved postbesørget brev, fax eller e-mail). De kan benytte den  standardfortrydelsesformular, som De finder under INFORMATION nederst på siden, men det er ikke obligatorisk.

Fortrydelsesfristen er overholdt, hvis De sender Deres meddelelse om udøvelse af fortrydelsesretten, inden fortrydelsesfristen er udløbet.

Følger af fortrydelse

Hvis De udøver Deres fortrydelsesret i denne aftale, refunderer vi alle betalinger modtaget fra Dem, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af Deres eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om Deres beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som De benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre De udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Under alle omstændigheder pålægges De ingen former for gebyrer som følge af tilbagebetalingen.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varerne retur, eller De har fremlagt dokumentation for at have returneret varerne, alt efter hvad der er tidligst.

De returnerer varerne eller afleverer dem til os eller til ZIKO ApS, Mølleager 40, 2640  Hedehusene uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor De har informeret os om udøvelsen af aftalens fortrydelsesret. Fristen er overholdt, hvis De returnerer varerne inden udløbet af de 14 dage. De skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varerne. 

Reklamation

Som privat forbruger har man to års reklamationsret, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

ZIKO ApS kan ikke sikre at alle frøene spirer, da frøene skal sås under de rette betingelser.

ZIKO ApS vil pointere at reklamationsretten er begrænset af varens naturlige holdbarhed. (I dette tilfælde frø).

Lys, jord og planteforhold kan skabe variationer i blomsterfarver og vækst.

Ved reklamation, kontakt info@ziko.dk.

Klagemuligheder.

Hvis du ønsker at klage over en vare købt hos os, kan du henvende dig til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

Du kan og anvende EU-Kommissionens online klageportal ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Brug linket http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse.